![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj71miKIl91uigvzqdYtQZ9A4Rkw2eSUGLTe3ydvPrVEsmYpiQKAgQF7uYm4-aW3OqG4zef1NLMdOSetkvH_EUatQf-UurUVF8ng3Y3wNjGeWDc6fqw1lTsIqLoLOIbKZNWzZjJiOqochsI/s320/sexandthecity.jpg)
Kleren zijn een belangrijke deel van onze leven. Wie kiezen voorzichtig wat we zullen aantrekken.
Er is een sympatieke spreuk: De kleren maaken geen man, maar ik denk dat wel waar is. We kunnen een conclusie over iemand trekken als we zijn/haar stijl aankijken.Die indruk is misschien niet altijd correct maar enige beeld kunnen we wel krijgen.
Met kleren komen er ook reclamen. Tegenwoordig zijn we allemaal min of meer een beweegelijk reklame. Op onze tasje, gympjes, T-shirt-overal zijn logos van een bepaalde brand.
Ik wil over de T-shirt iets schrijven. Volgens mij zijn de sommige boodschappen op eeen T-shirt heel boeind! Op die kunnen allerlei dingen zijn. Er kan ook een foto van band, interessante tekeningen, print, een persoon of zoiets staan. Persoonlijk hield ik heel veel van de bands foto's op m'n shirt te hebben. Maar die fase is af voor mij.
Nu zijn populair verschillende boodschappen met foto's. Niet voor mij mar het kan wel een leuk idee zijn.
Dus, hoeveel aandacht wijdt je je aan dat wat op jouw T-shirt is? Of ben je soms niet er bewust van?
Vaak kunnen T-shirten een probleem veroorzaken. Denk maar aan Milorad Cavic, en nu het nieuwste nieuws: Sergej Trifunovic. Is het mogelijk dat Sergej wist niet wat op zijn T-shirt is? Natuurlijk niet. Het was een provocatie, en is het een schandaal. Hij hoeft die soort provocatie niet te doen, denk ik. De filmje "Montevido..." is uiteraard uitstekend!! Heel grappig, emotioneel en met een eenvoudige boodschap.
Volgende keer kijk twee maal wat op jouw T-shirt is. Niets is toevallig!
Нема коментара:
Постави коментар